Przekazywanie wiedzy - spotkania, szkolenia, warsztaty
Świat IT zmienia się bardzo szybko. Ciągle pojawiają się NOWE technologie, koncepcje, rozwiązania, a w ślad za nimi NOWE produkty – urządzenia, oprogramowanie. Następnie te produkty zmieniają się – pojawiają się NOWE wersje, NOWE funkcjonalności, zmieniają się sposoby konfiguracji.
Bardzo trudno jest za tym nadążyć. Dlatego pomagamy w tym naszym klientom ułatwiając im dostęp do wiedzy technicznej.
Wyróżnia nas:
Doświadczenie – nasi inżynierowie i architekci od kilkunastu lat są w branży IT, pracowali z dziesiątkami systemów, gdzie rozwiązali bardzo wiele problemów i poprawili ich działanie oraz dbali o bezpieczeństwo danych
Umiejętność pracy z ludźmi – druga nasza najistotniejsza cecha. Rozmawiamy, pytamy, tłumaczymy. POMAGAMY. Stosujemy indywidualne podejście – porozumiemy się z każdym.
Jak to robimy?
Sposób dostosowany jest do preferencji i oczekiwań klienta:
- Spotkanie – niezobowiązujące, w małym gronie – siadamy przy stole i wymieniamy się wiedzą, przy kawie, herbacie i przekąskach.
- Szkolenie – tradycyjna forma nauki – sala wykładowa, nauczyciel / trener, który prowadzi wykład
- Warsztaty – zajęcia praktyczne ze sprzętem i oprogramowaniem – nasz ulubiony sposób zdobywania nowej wiedzy: dotknąć, próbować, zepsuć, zrozumieć, naprawić. Satysfakcja gwarantowana!
- …dowolny miks powyższych.
Gdzie?
- nasze biuro
- nasze laboratorium
- ośrodek szkoleniowy któregoś z naszych zaprzyjaźnionych dystrybutorów
ale też:
- sala w hotelu, gdzie spotykamy się na wyjeździe
lub
- telekonferencja, dla tych, którzy lubią lub nie mogą podróżować
Dwa rodzaje programów szkoleniowych:
- ustandaryzowane – umożliwiające poznanie konkretnych produktów
- uzgadniane indywidualnie – w odpowiedzi na „zapotrzebowanie” zgłaszanie przez klientów
Tematyka: to, na czym znamy się najlepiej:
- przechowywanie danych
- zabezpieczanie danych
- zagadnienia dotyczące komunikacji – sieci komputerowych
- cyberbezpieczeństwo
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, napisz do nas.